2013. július 3., szerda

2. Fejezet: Megérkezés




Sziasztok meg is hoztam a második fejezetet. Tudom, nagyon sokat kellett rá várni. Sokáig úgy voltam, hogy nem fogom folytatni, mert nagyon nem volt rá időm. De valahogy Eszti barátnőm miatt mégis írom tovább, és majd kiderül, hogy mi fog belőle kisülni. Az első pár fejezet még eléggé bevezető lesz, ezért kicsit lehet unalmasnak is fognak tűnni, de remélem ettől függetlenül tetszeni fog.





12 óra múlva landolt is a gép- nem nagyon emlékszem semmire a repülésből, mert szinte az egészet végig aludtam, még jó, hogy az alvókámmal nincs gond. Ahogy szárazföldet értem, rohantam a poggyászaimért, hogy mindenem meglegyen. Mikor már az összes cuccom nálam volt, körbenéztem, mert tegnap azt beszéltem meg egy hölggyel telefonon, hogy valaki kijön értem, hogy ne kelljen ebben a nagyvárosban egyedül bolyonganom úgy, hogy még életemben nem jártam itt. Hamar észre is vettem egy fiatal srácot, akinek a kezében tartott táblájára az én nevem volt írva. Odasiettem hozzá, hogy ne keressen tovább mert itt vagyok.
- Szia én lennék Candy Suarez akire vársz.-mutatkoztam be neki de láttam rajta, hogy egy kicsit meglepődött, és nem találta a szavakat.
-Ööö..Szia Fernando Lopez vagyok. De szólíts csak Fer-nek Bocsi, hogy egy kicsit nehezen válaszoltam, de ha lehetek ennyire tolakodó a szépséged elvarázsolt.-mondta. Na most meg én pirultam el és szerintem észre is vette mert elmosolyodott.
-Ne mondj olyat ami nem is igaz!
-Kikérem magamnak! Én nem szoktam hazudni, de jobban megismersz, idővel rá fogsz majd erre jönni. De szerintem ideje lenne menni, nehogy azt higgyék, hogy elraboltalak. Útközben is tudunk ismerkedni, már ha szeretnél. Had segítsek-mondta, majd kivette a kezemből a bőröndjeimet és elindultunk a kocsi felé.
-Ez a te kocsid?-Estem ámulatba hiszen hiszen álmaim kocsi tárult elém.
-Ááá..szép is lenne. Nem az enyém, hanem a családé, jobban mondva a fiúké akiknél elvagyunk illetve te elleszel szállásolva. A sráccal ne is foglalkozz kicsit öntelt, amiért van pénzük, de ettől függetlenül jó fej, nincs vele nagyobb gond. Hagyjuk is. Milyen volt a repülő út?-kérdezte. Aranyos srácnak tűnik és még helyes is, szerintem nagyon jóban leszünk, vagyis nagyon ebben reménykedem, mert legalább akkor már lesz egy ismerős arc az új környezetemben. Kicsit el is bambultam.
-Föld hívja Candy-t!-nevetett fel.
-Bocsi csak valahogy egyik ámulatból esek a másikba.
-Miért is?
-Először nyerek egy ösztöndíjat, másodszor itt vagyok a kedvenc országomba, harmadszor te is nagyon jó fej vagy velem és végezetül ez a kocsi, szavakat se találok rá. De válaszolva a kérdésedre, jó volt csak szinte az egészet végigaludtam.
-De jó alvókája van valakinek. Én valahogy mindig rettegnék attól, hogy lezuhan a gép. Ezért is jöttem autóval egészen Meridából, Mexikóból. Lehet másfél nap volt az út mire ideértünk, de jobban éreztem magam a talajon.-mondta nevetve, de mégis komolyan.
-Először én is így voltam amikor legelőször repültem, de utána már simán ment minden.-feleltem. Majd kinéztem az ablakon és megint csak ámultam. Atyám annyiszor használom ezt a szót az elmúlt 1 órában, hogy szinte csak ebből áll a szótáram. Visszatérve ámulatom tárgya nem volt más, mint egy vaskapu ahol behajtottunk és  ami mögött egy gyönyörű szép villa tárult elém, szökőkúttal az előterben fákkal az út mentén. egy betonút vezetett fel a házhoz a kút mellől, ahol láttam hogy két garázs foglal helyet. Egyszerűen lélegzetelállító látványt keltett az egész.-Ez meseszép!
-Először nekem is ez volt a reakcióm. Akkor azt hittem, hogy eltévedtünk a szüleimmel, mert az lehetetlenség, hogy ide nyertem ösztöndíjat. De ha már ettől elaléltál akkor még nem láttad a ház belsejét és a hátsó részét. Azoktól biztosan összecsinálod magad, már bocsi a kifejezésért.-ezt az utolsó mondatot, már akkor mondta amikor kinyitotta nekem a kocsi ajtaját.
Kiszálltam, hátramentem, hogy segítsek neki kivenni a csomagokat és elindultunk a ház felé.
-Első dolgunk az lesz, hogy letesszük a cuccaidat az előtérbe és elkísérlek a ház urához, és ő majd mindent elmond neked amit tudnod kell.
Mennyire szigorú?-bukott ki belőlem ez a kérdés. Mert őszintén mondva kicsit féltem, hogy nem lesz annyira barátságos.
-Ne aggódj, nem harap, de azért jó távol lenni tőle, amikor nem ér rá, és persze megköveteli a rendet.
-Már alig várom, hogy megismerjem, vagy talán mégsem.
Beléptünk az ajtón, és hirtelen még levegőt is elfelejtettem venni. Ezt valahogy nem akarom elhinni, hogy itt vagyok.-Valaki csípjen meg. -Talán hangosan mondhattam az utolsó mondatomat, mert csipő fájdalmat éreztem a felkaromban. Szúrósan néztem Fer-re mert már nem lehetett.
-Ne nézz így rám, hiszen én csak teljesítettem a kérésedet.
-Semmi gond.-mosolyogtam rá.
Gyorsan leraktunk a bőröndjeimet, majd el is indultunk egy nagy tölgyfaajtó felé ami nem más lehett mint az iroda.
-Itt is lenne a ház urának irodája..-mondta, majd kettőt kopogott, mire bentről egy igen válasz hallatszott. Benyitottunk és bementünk.
-Jó napot Señor Gomez.
-Neked is Fernando. Látom meg is hoztad Candy-t. Örülök, hogy megismerhetlek és fogadhatlak szerény hajlékonyban.-odajött kezet fogott velem, majd megölelt. Tudtam, hogy itt nagyon közvetlenek az emberek, de ettől függetlenül meglepődtem, de  nagyon jól esett szívélyessége.
Részemről az öröm Señor Gomez. Köszönöm, hogy itt lehetek eme csodás helyen.
-Ezt csak magadnak köszönd, sokat tettél azért, hogy most itt állhass.-mondta. Fernando most elmehetsz és nagyon köszönöm a segítséget.
-Nagyon szívesen máskor is. Viszlát, szia.-mikor rám nézett kacsintott egyet.
-Foglalj helyet kérlek.-mutatott rá egy fotelre az asztala előtt, ahol gyorsan kényelembe helyeztem magam.-Kezdjük is el akkor a házirenddel. Van egy két szabály amit mindenkinek be kell tartania. Először is a fiúkkal nincs kavarás, nincs egy szobában alvás. Ezért is vagytok négyesével elszállásolva a szobákban. Minden szobához jár egy külön fürdő. persze van egy közös is a folyosó végén, mert van úgy, hogy mindenki egyszerre akar elmenni fürödni és az ezt a célt szolgálja. A lányok illetve a fiúk és ti lányok egymástól külön részen vagytok elhelyezve. Hétköznaponként fél nyolckor van az ébresztő, hogy mindenki el tudjon készülni és meg tudjon reggelizni. Ezután háromnegyed kilenckor egy közös autóbusszal mentek el a suliba. Hazafele is elmegy értetek a busz, de lesz olyan, hogy némelyikőtök később végez ezért a suli biztosít nektek egy-egy biciklit, amivel hazatudtok tekerni. Konyhába bármikor bemehetsz, úgy mintha csak otthon lennél. Ha bármire szükséged van és nem tudod elkészíteni, vagy nem tudod  hol találod, akkor nyugodtan szólj Señora Eugéniának, ő ott mindenes. Hétvégente lesznek kisebb összejövetelek. Ezalatt értek akár egy pikniket, pizsipartit, vagy egy bál szerűséget. Persze csak minimális alkohol fogyasztással. A szobátokat ti takarítjátok. Tessék itt egy kulcs hozzá, illetve a szekrényedhez is, hogy azért mégis legyen egy kis magánéleted. Tudom, hogy ez hirtelen nagyon sok információ mennyiség, ezért ha bármi kérdésed van, hozzám vagy mint már említettem fordulj csak nyugodtan Eugéniához, illetve Fernandohoz, mert ahogy látom összebarátkoztatok. Szólok Eugéniának, hogy kérje meg Fernandot, hogy segítsen a csomagjaidat felvinni, és mutassa meg a szobádat.-mondta, majd felvette a telefont és tárcsázot. Atya világ hitelen tényleg sok információt kell megjegyeznem, de egy szerencsém van, jó a memóriám. Mire az elmélkedésemmel végeztem, már le is rakta a telefont.-Menj az előtérbe ott fog rád várni Fernando. Érezd magad otthon.
-Nagyon szépen köszönök mindent Señor Gomez. Akkor én távozok is.-mondta neki. Majd felálltam és elindultam ki az ajtón az előtér felé. Meg is láttam Fer-t aki már a csomagjaimmal a kezében rám várt.
-Na milyen volt az első benyomásod a pót papiról?-kérdezte miközben követtem felfele a lépcsőn.
-Pót papi? Nagyon szimpatikusnak tűnik, de igazad volt eléggé látszik rajta, hogy szereti ha minden úgy van ahogy ő akarja.
-Hát igen ő már csak ilyen.-mondta, majd el is értünk egy ajtóhoz.-Tessék ez itt az új lakrészed a többi három lánnyal. Ne aggódj a csajok nagyon rendesek és biztos nagyon jóban lesztek.-bekopogott azért, hogy udvarias legyen. Majd az ajtó nyílt is és egy magas szőke hajú lány nyitott ajtót. Lehet, hogy csak nekem tűnt magasnak az én 156 cm-hez képest.


Képek a történethez:(csak néhányat fogok mellékelni, hogy azért a fantáziátokra is bízzak egy-két dolgot )

                  Fernando Lopez


                                                                          Ház elölről




                                                                                             A kocsi Audi A8 :D

                                                                                                         







4 megjegyzés:

  1. Először is: VÉGRE *o* El se hiszed, mennyire vártam már a folytatást! Örülök, hogy eljutottál idáig :3 Köszi érte!
    Másodszor: Az ún. ház nekem palotának tűnik *-* Szebb, mint képzeltem~ A kocsi annyira nem hat meg, hogy apa szavaival éljek, nem vagyok autóbuzi :D (De egy Chevi Impalát elfogadnánk~)
    És a sztori maga. Nos, felvilágosítalak, hogy egyáltalán NEM lett unalmas! Legalábbis én kicsit sem unatkoztam, míg olvastam ;)
    Fer pedig tényleg cuki :3 Tudod, mi a fura? A képzeletemben is nagyjából így nézett ki :D
    Az egyetlen, ami néha kicsit zavart, az a pár elírás >.< (Nem tehetek róla, a helyesírásra igényes vagyok ._. Bocsi...) Ettől függetlenül imádtam!
    Kíváncsian várom a folytatást, és persze a többi szereplőt :3

    VálaszTörlés
  2. :D mint már irtam, neked köszönhetem!! :P
    Tudod a kitalàlt történetekben a dolgokat a képzeletem szüli, mint ahogy ezt a házat is :D xD
    Nekem az egyik kedvenc kocsim :P
    Ohh...szoval nem lett uncsi?? Ennek örülök, hogy igy gondolod :D
    Hehe :D Fer-t neked adom, enyèm a főszereplő srác :D
    Tudom, hogy sok benne a helyesirási hiba, de majd kijavitom őket..örültem, hogy fel tudtam rakni :D
    Köszii a komit!! <3

    VálaszTörlés
  3. Wow! Nagyon jó lett! Nekem ez a senor Gomez nem valami bejövős. Tuti hogy a szabályai miatt.:) Szerintem sem lett uncsi, és ahogy Fernando kinéz egyszerűen Hűűhaaa. Siess a kövivel. Xx

    VálaszTörlés
  4. Köszi! :D hàt majd kiderül, hogy ez a bizonyos senor Gomez jo vagy rossz.. :D
    Tiétek lehet Fernando :P

    VálaszTörlés